Wij begrijpen dat je vragen kan hebben voordat je bij één van onze webshops gaat bestellen. De veelgestelde vragen hebben we alvast voor je op een rij gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@gigantisch.nl.
Showrooms
- Hebben jullie showrooms?
- Wat zijn de openingstijden van jullie showrooms?
- Is het nodig om een afspraak te maken bij een showroom?
- Hoe maak ik een afspraak bij jullie showroom?
Producten
- Wie is Gigantisch.nl?
- Welke producten verkopen jullie?
- Hoeveel jaar garantie zit er op jullie producten?
- Kan ik producten retourneren?
Algemene vragen
- Waar kan ik reviews over jullie lezen?
- Komen jullie ook inmeten en monteren?
- Hoe maak ik een inmeetafspraak?
- Hebben jullie openstaande vacatures?
- Kan ik jullie volgen op social media?
- Hebben jullie op dit moment een Gigantisch.nl kortingscode?
Klantenservice
- Wat zijn jullie contactgegevens?
- Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn mail?
- Ik heb een vraag over een product. Waar kan ik terecht?
- Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden?
Showrooms
Hebben jullie showrooms?
Ja, wij hebben in totaal vier showrooms waar je onze producten kunt bekijken. Onze showrooms zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 9:00 - 17:00.
Purmerend
Nijverheidsweg 10
1442 LD Purmerend
Hoofddorp
J.C. Beetslaan 41
2131 AH Hoofddorp
Breda
Laagsteen 2
4815 PH Breda
Utrecht
Ons nieuwste showroom in Utrecht wordt binnenkort geopend.
In showroom Hoofddorp en Breda tonen wij al onze producten: deuren, kasten, horren, lichtkoepels en keukens. In showroom Purmerend hebben wij geen lichtkoepels en keukens. Onze adviseurs staan voor je klaar in onze showrooms en helpen je graag!
Wat zijn de openingstijden van jullie showrooms?
Alle vier onze showrooms zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 9:00 - 17:00.
Is het nodig om een afspraak te maken bij een showroom?
Je kunt bij onze showrooms naar binnen lopen tijdens de openingstijden. Het is niet nodig om van tevoren een afspraak te maken. In het weekend is het wel aan te raden. Dan is het vaak drukker en kan het zijn dat onze adviseur(s) al in gesprek met andere klanten.
Hoe maak ik een afspraak bij één van jullie showrooms?
Als je zeker wilt weten dat één van onze adviseurs tijd heeft om al je vragen te beantwoorden kan je het beste een afspraak inplannen. Dat doe je zo:
- Stuur een mail naar de betreffende showroom
Breda: Breda@gigantisch.nl
Purmerend: Purmerend@gigantisch.nl
Hoofddorp: Hoofddorp@gigantisch.nl
Utrecht (binnenkort geopend): Utrecht@gigantisch.nl - Vermeld in de mail waarvoor je afspraak wilt maken. Bijvoorbeeld advies ontvangen over één of meerdere producten of een offerte laten opstellen
- Zet in de mail ook je naam, telefoonnummer en voorkeursdatum (+ tijd).
- Eén van onze adviseurs neemt contact met je op om een afspraak in te plannen.
Producten
Wie is Gigantisch.nl?
Gigantisch.nl staat voor gigantische kwaliteit, scherpe prijzen en uitstekende service. Wij verkopen kasten, deuren, horren, lichtkoepels en keukenrenovatie op maat. Wij hebben adviseurs in elke regio en 3 showrooms waar je onze producten kunt bekijken.
Welke producten verkopen jullie?
Wij verkopen vijf verschillende producten: deuren, kasten, horren, keukens en lichtkoepels. Deze producten kun je zelf naar wens online samenstellen. Ook is het mogelijk om de producten door een van onze adviseurs te laten inmeten en te laten monteren.
Hoeveel jaar garantie zit er op jullie producten?
Dat verschilt per product en per merk. Lees daarvoor onze garantie per product:
- Garantie op kasten
- Garantie op horren
- Garantie op deuren
- Garantie op lichtkoepels
- Garantie op keukens
Kan ik producten retourneren?
Dit hangt af van het product en of deze op maat is gemaakt. Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd. Via onderstaande pagina’s vind je alle informatie over de mogelijkheden tot retourneren. Hier wordt duidelijk per product uitgelegd wat er wel en niet onder het herroepingsrecht valt.
- Retourbeleid Deurengigant
- Retourbeleid Horrengigant
- Retourbeleid Kastengigant
- Retourbeleid Lichtkoepelgigant
- Retourbeleid Keukengigant
Algemene vragen
Waar kan ik reviews over jullie lezen?
Wij vinden betrouwbare reviews erg belangrijk. Daarom zijn wij aangesloten bij reviewplatform Kiyoh. Dit platform verifieert elke review, waardoor jij én wij zeker weten dat deze van echte klanten zijn. Lees hier reviews over Gigantisch.nl
Komen jullie ook inmeten en monteren?
Ja, bij ons kan je niet alleen producten kopen, maar ze ook laten inmeten en monteren. Wij bieden een inmeet- en montageservice aan voor kast(en), deur(en) en keuken(panelen). Tijdens onze inmeetservice komt één van onze adviseurs bij jou thuis langs om de ruimtes in te meten, kleurstalen te tonen en advies te geven over de mogelijkheden.
Lees alles over onze inmeet- en montageservice.
Hoe maak ik een inmeetafspraak?
- Bedenk welk product je wilt laten inmeten: een deur, een kast of keukenrenovatie
- Stel jouw product naar wens samen in de configurator
- Voeg in het winkelmandje ‘’inmeten en monteren’’ toe aan je bestelling
- Klik op de button ‘’afspraak’’
- Vul het formulier in
- Binnen 2 werkdagen wordt er telefonisch contact opgenomen door één van onze adviseurs om een afspraak in te plannen.
Hebben jullie openstaande vacatures?
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe collega’s om ons team te versterken. Bekijk onze openstaande vacatures hier.
Kan ik jullie volgen op social media?
Zeker, je kunt ons volgen op Instagram, Facebook, TikTok en Pinterest. Op onze social media kanalen plaatsen wij content over de huidige interieurtrends, wooninspiratie, (win)acties, en de nieuwste producten in onze collectie.
Hebben jullie op dit moment een Gigantisch.nl kortingscode?
Wij geven geen korting op onze producten. Al onze producten bevatten altijd minimaal 15 tot 20% korting.
Klantenservice
Wat zijn jullie contactgegevens?
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9:00 - 12:00 en van 14:00 - 17:00. Ons telefoonnummer is: 085 - 210 23 00. Of stuur een mail naar info@gigantisch.nl.
Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn mail?
Onze klantenservice doet zijn uiterste best om elke mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Tijdens de vakantieperiode kan de reactietijd iets langer zijn.
Ik heb een vraag over een product. Waar kan ik terecht?
Onze klantenservice staat voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Ons telefoonnummer is: 085 - 210 23 00 of mail naar info@gigantisch.nl. Wil je liever in het echt de opties bespreken? Kom dan langs in één van onze showrooms in Purmerend, Breda of Hoofddorp.
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden?
Wij doen ons uiterste best om producten naar wens te leveren. Helaas gaat er weleens iets mis. In dat geval zullen wij het zo goed mogelijk proberen op te lossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvang je van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Echter streven wij ernaar om binnen 2 werkdagen op jouw klacht te reageren.
Heb je een klacht? Omschrijf deze dan nauwkeurig en vermeld altijd het ordernummer en de aankoopdatum. Meld jouw klacht zo snel mogelijk op één van de volgende manieren:
- stuur een email naar info@gigantisch.nl
- bespreek de klacht telefonisch met onze klantenservice 085 - 210 23 00